Sökningen fann 3 träffar

av Alexander
06 aug 2014, 13:04
Kategori: 2014 HT
Tråd: Linköping ht-14
Svar: 54
Visningar: 25097

Re: Linköping ht-14

Alexander skrev:Jag blev antagen till Uppsala och fick reservplats 3 i Linköping, så jag hoppas på att bli antagen till Linköping i urval 2! :)
Nu har antagningsbesked 2 kommit och jag blev antagen i Linköping! :flinar:
av Alexander
13 jul 2014, 13:29
Kategori: 2014 HT
Tråd: Linköping ht-14
Svar: 54
Visningar: 25097

Re: Linköping ht-14

Jag blev antagen till Uppsala och fick reservplats 3 i Linköping, så jag hoppas på att bli antagen till Linköping i urval 2! :)
av Alexander
11 jul 2014, 15:28
Kategori: 2014 HT
Tråd: Chans som reserv?
Svar: 1
Visningar: 1469

Re: Chans som reserv?

Om jag tolkar statistiken här på sidan rätt ( http://läkarstudent.se/antagning.html ) så har Uppsala de senaste fyra terminerna tagit in #23, #16, #40 och #36 som sista reserv. Lund har tagit in #13, #19, #23 och #27 och Karolinska har tagit in #9, (ingen), #18 och #21. Detta är reservnummer efter u...