Nu har antagningsbesked 2 kommit och jag blev antagen i Linköping!Alexander skrev:Jag blev antagen till Uppsala och fick reservplats 3 i Linköping, så jag hoppas på att bli antagen till Linköping i urval 2!
Sökningen fann 3 träffar
- 06 aug 2014, 13:04
- Kategori: 2014 HT
- Tråd: Linköping ht-14
- Svar: 54
- Visningar: 25097
Re: Linköping ht-14
- 13 jul 2014, 13:29
- Kategori: 2014 HT
- Tråd: Linköping ht-14
- Svar: 54
- Visningar: 25097
Re: Linköping ht-14
Jag blev antagen till Uppsala och fick reservplats 3 i Linköping, så jag hoppas på att bli antagen till Linköping i urval 2! 
- 11 jul 2014, 15:28
- Kategori: 2014 HT
- Tråd: Chans som reserv?
- Svar: 1
- Visningar: 1469
Re: Chans som reserv?
Om jag tolkar statistiken här på sidan rätt ( http://läkarstudent.se/antagning.html ) så har Uppsala de senaste fyra terminerna tagit in #23, #16, #40 och #36 som sista reserv. Lund har tagit in #13, #19, #23 och #27 och Karolinska har tagit in #9, (ingen), #18 och #21. Detta är reservnummer efter u...