Sökningen fann 2 träffar
- 19 nov 2008, 22:38
- Kategori: 2009 VT
- Tråd: 20,0+1,8 hur säkert är det?
- Svar: 7
- Visningar: 3422
Re: 20,0+1,8 hur säkert är det?
Tack till alla som tagit sig tid att svara! Det lutar åt att jag stryker Umeå. Läraren har rättat fysik B nu och jag fick mvg så bara matematik E (sista fjuttiga men ack så viktiga 0,11 poängen) kvar. Stryker inte förens jag vet att jag har betygen. Empezar har nog rätt i att man absolut inte kan rä...
- 18 nov 2008, 01:14
- Kategori: 2009 VT
- Tråd: 20,0+1,8 hur säkert är det?
- Svar: 7
- Visningar: 3422
20,0+1,8 hur säkert är det?
Hej alla på medicinstudent.nu! Jag har ett problem och tänkte fråga er om råd. Jag har nästan 20,0 Det är endast matematik E och Fysik B som fattas (jag har redan skrivit prov i bådadera och väntar bara på resultaten). Jag höjde mig även nu på senaste högskoleprovet från 1,6 till 1,8. Tidigare i år ...