Sökningen fann 2 träffar
- 29 mar 2009, 17:49
- Kategori: 2009 HT
- Tråd: KI med 2.0 til hösten 2009?
- Svar: 6
- Visningar: 3302
Re: KI med 2.0 til hösten 2009?
OK. Tack för ett snabbt svar!
- 29 mar 2009, 15:32
- Kategori: 2009 HT
- Tråd: KI med 2.0 til hösten 2009?
- Svar: 6
- Visningar: 3302
Re: KI med 2.0 til hösten 2009?
Kan man fortfarande vara säker på att komma in till hösten med 2.0?
Vad kan chansen vara att komma in i 1:a resp. 2:a urvalet?
Vad kan chansen vara att komma in i 1:a resp. 2:a urvalet?