Sökningen fann 2 träffar

av Yawn
29 mar 2009, 17:49
Kategori: 2009 HT
Tråd: KI med 2.0 til hösten 2009?
Svar: 6
Visningar: 3302

Re: KI med 2.0 til hösten 2009?

OK. Tack för ett snabbt svar!
av Yawn
29 mar 2009, 15:32
Kategori: 2009 HT
Tråd: KI med 2.0 til hösten 2009?
Svar: 6
Visningar: 3302

Re: KI med 2.0 til hösten 2009?

Kan man fortfarande vara säker på att komma in till hösten med 2.0?

Vad kan chansen vara att komma in i 1:a resp. 2:a urvalet?