Är det någon här som blivit antagen på läkarprogrammet vid Umeå universitet (eller annat universitet) efter att ha ansökt om "Avsteg från gängse urvalsgrunder (särskilda skäl)". Eller att ni hört talats om någon som sökt det?
/Amanda
Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser, för forumet och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.
[ dölj detta och visa notiser i menyn nedanför vid nya händelser ]Jag har sökt till vt21 pga medicinska skäl. Jag kan återkomma när jag får beskedsssis skrev:Det var ett tag sedan detta inlägg skrevs, men är det någon som nu vet mer?
Tack, jag får hoppas på hp-kvoten, återkommer på torsdagcykelhjul3 skrev:Hej Jordgubben!! Åh, vad tråkigt. Är ledsen för din skull, du förtjänar verkligen en plats.Hoppas verkligen att du kan komma in snart. Finns det andra möjligheter? 1,55 är inte omöjligt att komma in på. Hoppas att du kan komma in på hp-kvoten till våren. Håller tummarna för dig! <3
Åh, tusen tack verkligen!! Har du också sökt med hänsyn till särskilda skäl? Håller tummarna för dig oavsett!Gasten11 skrev:Grattis cykelhjul, väldigt glad för dig. Håller nu tummarna att du kommer in i LiU men, sålänge du pluggar i sverige spelar det inte så stor roll
Håller tummarna för dig!!Gasten skrev:Nej jag sökte mig in genom BI och BII så jag hoppas på det bästa nu på torsdag