Tänkte skapa en tråd där vi kan diskutera reservantagning/uppringning efter urval 2.
Själv står jag som reserv 5 i HP-kvoten till Lund, tror ni att det är helt kört eller finns chans till uppringning u samband med upprop?
Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser, för forumet och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.
[ dölj detta och visa notiser i menyn nedanför vid nya händelser ]Ovanstående skrevs av mig som skapade tråden och skulle vara ett svar till KatLei.Gäst skrev: ↑21 dec 2023, 11:44 Jag är tyvärr skeptisk… men hoppas att ett gäng inte dyker upp på uppropet/hoppar av första dagarna.![]()
Som jag har förstått det så tar Lund in för många vid första urvalet. Det stod 75 antagna då och idag endast 53 antagna i HP-kvoten. Är det någon som vet om 53 är antalet de brukar ta in eller hur det ser ut? Alla som har någon information om hur det sett ut tidigare år får gärna skriva![]()
Undrar ocksåGäst skrev: ↑21 dec 2023, 11:19 Någon mer som är reserv i BII?